Grattis Hal!! <3

 
Wow, idag har jag knappt varit hemma överhuvudtaget xD Åkte vid typ tolv och va hemma vid halv nio! Så nu på kvällen va jag tvungen att göra klart Hals födelsedagspresent, eftersom hon fyller år idag :D Grattis tjejen! <3
 
 Högerklicka på bilden och välj "Visa bild" så ser man den mycket bättre!
 
Som du ser använde jag två utav bilderna du skickade till mig och la ihop dem till en ;) Hoppas du gillar den!
 
Redigeringstid: Ca 1 timme
 
#1 - Haley

OMG vad fin *-* Jag vill verkligen ha en enhörning nu *-* KÖP EN ÅT MIG :D

Svar: Hihi, skulle köpt om de fanns på marknaden ;) <3
Rännan

#2 - Lilly

Herrejösses så fin Rännan :)

Svar: Aw tack Lilly! :D
Rännan

#3 - Mowi

Vill ny stressa dig, men e min header färdig snart? Elr, har du inte börjat än? Aja, undra ba

Svar: Jag börjar när jag har tid.
Rännan

#4 - Mowi

nt*

#5 - Anonym

Ok