Game Master Renee

 
Eftersom jag går sista året på gymnasiet tar jag studenten till sommaren!!! Kan inte vänta 8D
Jag och Madde pratade lite skola nämnligen, och hon frågade vad jag skulle jobba med efter studenten x)
 
 
Det skulle faktiskt vara sjukt roligt att börja jobba med SSO-teamet! Fast då skulle jag behöva gå en spelutvecklarutbildning eller något xP Men tänk utifall man fick jobb där... så himla roligt! Undrar om ens namn på karaktären skulle ändras till Game Master eller skulle man få göra en ny?
Hm, det kan man spekulera i x)
 
Om jag skulle bli en GM skulle jag...
  • Hjälpa de andra GM's med att svara på fler frågor från alla spelare.
  • Hjälpa till på den internationella biten. Såg ni den där ansökan som SSO la ut att de behövde fler personer som kunde engelska bra och kunde hjälpa till speciellt med att svara på internationella mail? (har jag för mig det var)
  • Kanske, kaaaanske släppa lite fler sneak peaks om något stort skulle släppas ;)
  • Jag skulle nog vilja jobba mycket med uppdragen, kanske bidra lite med idéer till huvudberättelsen *-*
  • Skapa nya funktioner!
  • En sak som jag länge tänkt på är filmbitar. Ni vet i vissa spel innan vissa uppdrag spelas en kort film, det kan vara av vad som helst. DET skulle jag kanske ge mig på att göra, att skapa små korta filmer innan/efter vissa uppdrag ;D
  • Designa nya kläder! Eftersom man är en erfaren spelare så vet man lite själv vad alla vill ha, och när nya kläder släpps blir alla mycket nöjdare ;)
  • Jag skulle gissa på att jag skulle vara en av de yngsta i SSO-teamet, därför skulle jag kunna fungera som deras speciella "insider" bland de andra spelarna! Jag ser de som blir mobbade i Global, jag läser bloggar där man skriver om funktioner man vill ha och jag skulle snappa upp nya idéer för spelet. För jag känner att SSO-teamet missar en stor del utav det, då de inte är lika insatta i spelet och bloggvärlden. Fast jag, och alla andra SSO-spelare är ju det!

Det blev en hyfsat lång lista xD Vad skulle du göra om du fick bli en GM?
 
#1 - Linnea Flowerstar

Om jag skulle bli GM...
1. Göra fjooording, tinker osv :3
2. Göra så att husdjuren springer efter/kan sova på hästarnas ryggar i hemstallet :D
3. Fixa shorts.. Låååånga klänningar, tiaror osv!
4. Mer sadlar, schabrak(stav) osv ;D
5. SKÖLDISAR, MINIGRISAR, OCH BÄBISELEFANTER ATT HA I SADEL VÄSKAN :DDD

Svar: Haha låter awesome ;D
Rännan

#2 - MaddePadde ♥

HAHHA HEJA XD Varför inte skicka in detta inlägg som ansökan till support? HAHA om inte du gör det gör jag det! Annars är det ju ett stort geni/ stor talang som aldrig kommer fram, haha :D <3

Svar: HAHA aww, inte behöver du det c; <3
Rännan

#3 - Ebba Flowerland

Jag och min kompis Ebba Highland vill också bli ge master. "Game master Ebba F" skulle låta så kul! Jag skulle fixa fjordingar och leta buggar om jag var Game master!