Designbyte!

 
Japp, som ni ser så har jag bytt design på bloggen :D Det blev mer stilrent, men ändå ett tydligt inslag utav vinter och snö!
 
Ser ni hästnamnen till höger i menyn? Nu har jag lyckats länka inlägg till bilderna där det står info om varje häst! Tycker att jag var duktig med att lyckas med det haha ;)
(En rolig grej är att hästarna kommer i den ordningen som jag köpte dem)
 
Vad tycker ni om den nya designen? :D
 
#1 - Emma

Jag gillar den massor! Fast jag gillade norrskenet otroligt mycket också :s
Men den där blåa är så snygg :D Måste vara svårt att välja :S

Svar: Norrskenet var väldigt snyggt indeed, men kände att det var dags för ett byte cx
Rännan

#2 - Lusen

Tycker den blev grymt snygg! :D <3

Svar: Tack Lus :D <3
Rännan

#3 - Alyssa Winternight

:) I like it!
I may be getting a blog, the weebly one.

Svar: Kay :3
Rännan

#4 - Melissa Silverforce

Snyggt! Headern är helt underbar!! *-*

Svar: :D <3
Rännan

#5 - Lilly

Jättefin :)

Svar: Tack ^w^
Rännan