Alla dessa gårdar

 
Jag är fortfarande förvirrad över vilka gårdar som ligger vart, är inte ni det?
 
I alla fall, nu ska jag försöka reda ut detta!
 
 
Jarlassons gård är den gården som ligger på Paddockön. Hur ska vi kunna koppla gården till denna platsen? Hm, jag tänkte såhär.
Jon Jarl var ju den personen som landsteg på Jorvik, och hittade ön. Försök tänka er att Paddockön är Jorvik, och här lever Jon Jarls släktingar, familjen Jarlasson ;D På det sättet ska jag försöka komma ihåg den här gården i alla fall haha!
 
 
Sunfieldgården.. denna är rätt enkel faktiskt! Sunfield betyder på svenska (genom att översätta rakt av) Solfält, pröva förknippa solfält med vetefälten som växer runtomkring gården! Sen så är det ju på denna gården som grisarna finns också, utanför Jorvikstallet ;)
 
 
Goldspurs gård, denna är enkel med! Tänk er Gold, som i guld. Vart finner man guld? I bergen! Goldspurs gården ligger ju intill kanten av Grådaggsbergen! Det är också på den här gården som de två små irriterande tvillingpojkarna bor som vi måste sitta barnvakt hos ;P
 
 
Men hallå? Den här gården då? Där dessa två hästar säljs. Den här gården ligger nedanför Prospekteringsbas Delta, men den har inget namn?! Hm, det här va konstigt. För har finns ju en familj, med barn, kor och dessutom en stängd affär. Här får vi se vad SSO hittar på i framtiden!
 
#1 - Melissa Silverforce

Nej det kan du inte vara! För till och med jag har ju pluggat in namnen och känner att jag faktiskt vet vart de ligger nu XD <3

Svar: Haha bra gjort XD <3
Rännan