Vad använder jag mina hästar till?

 
Ja, jag har ju fyra hästar, och för mig är det solklart vilken gren varje häst tävlar i.
 
 
Snow visade redan från första början tecken på en utmärkt terränghäst. Han älskar att springa i hård terräng, knepiga banor och svåra lopp. Och varje gång, får vi jättebra resultat. Det är inte så konstigt att vi ofta ligger högt upp på banor som till exempel Skogsbanorna.
 
 
 
 
Första ridturen jag hade med Melody var inte dålig. Hennes hopp över såsom staket såsom murar var fantastiska, så hon fick bli min hopphäst. Men jag använder henne också när vi tävlar Championat, då hon är den utav alla mina hästar som vunnit flest medaljer.
 
 
 
 
Jag behöver väl knappast säga varför Ashy är min dressyrhäst. Om det är någon som inte ridit en frieser än, gör det! Så förstår ni var jag talar om ;)
 
 
 
 
När man söker på "paint hästar" så kommer det upp fakta sidor där det står att dessa hästar i folkmun brukar kallas indianhästar. Och när jag tänker på indianer, tänker jag även på vilda western. Så Helge fick helt enkelt bli min häst inom western grenen! Då inkluderar ju det både Barrel Racing och Pole Bending :3 Hittils, så tycker jag att han lär sig mer och mer hur man ska ta ut de skarpa svängarna perfekt ;)