Redigerings-eftermiddag!

 
Såå, i ungefär 2,5 timmar har jag suttit och redigerat fyra bilder :3 Det är enkla redigeringar, jag har gjort svårare. Men eftersom det är 4 bilder och inte 1, så tog det lite längre tid C; Dessutom bestämde jag mig för att visa före-bilden också.
 
Alltså, före-bilden är till vänster och efter-bilden är till höger ;)
 
Failade på denna med ljuset D: Ska aldrig göra en mörk bild med många träd i bakrunden igen...
 
 
 Mer regn? Aja xD Men denna blev bättre i alla fall!
 
 
 Se upp på natten! Det kanske smyger omkring spöken i det övergivna sommarhuset... ;)
 
 Blev mest nöjd med denna! Helt klart :D Lite solljus efter allt regn och mörker ^^
 

Failat att bilderna blev så små.. men jag la både före- och efterbilden i samma bild, annars skulle det här innlägget bli onödigt långt x)
Anyways, blev bilderna bra?
 
 
#1 - Haley Sunbear

Gillade trean bäst 8D Jag älskar mörker och skräck nu för tiden (zombies)

#2 - Lily Winterstar

Alla blev shitfina, 1:an & 4:an var dock bäst.

#3 - Manda

Vart redigerar du dina bilder? c:
Skit fina blev dom! =D

Svar: Tack Manda! Jag redigerar dem i både Gimp och Photoshop ^^
Renee Bluebridge