Mina husdjur

 
Konstigt nog så har jag faktiskt hela 5 husdjur i SSO. Dock så var det ett tag sen jag lät någon av dem följa med på en ridtur. Trenden att ha husdjur va ju precis när de släpptes ;)
 
Men, jag har hittils skaffat mig 3 hundar och 2 kaniner :D (jag tycker inte katterna är så fina :P)
 
Från vänster till höger:
Midna (kommer från det engelska ordet "midnight") - min svarta labrador :D Hon var den första jag köpte <3
Sammy - min fina golden retriever! Va ju tvungen att ha en golden i SSO eftersom jag äger en IRL ;)
Muffin - har jag tyvärr glömt vad rasen kallas i SSO xD Men han är det senaste tillskottet bland mina husdjur! c:
 
 
 
Från vänster till höger:
Cira - hon va den första kaninen jag köpte! Tycker hon är så himla söt :'3
Snöflingan - en busig liten kanin. Tycker hon också är för gullig :')
 
Jag ska försöka ha med mina husdjur lite oftare! De är ju trots allt, adorable C;