Melissa <3

 
Ord kan inte beskriva hur mycket hon betyder för mig, (fick ett random ryck och fick lust att skriva ett inlägg om henne).
 
Vi träffades första gången under den tiden då NML (Northern Mountain Legacy) fortfarande fanns. Vår kontakt började sakta att bildas, men det fick sitt ordentliga språng när vi båda gick med i CG (Crystal Ghosts). Det var då vi började umgås.
 
Jag trodde väl aldrig att vänskap kunde vara så stark, så underbar, så levande, som den är med dig Mel. Du är snäll, vänlig, rolig, flamsig, underbar, envis (som sjutton <3) och det är aldrig tråkigt att prata med dig. Du ska veta, att om du bad mig att följa med dig till Jordens ände och hoppa, så skulle jag göra det (okey, du skulle behöva komma med en väldigt bra anledning också HAHA) <3
 
Men jag hoppas att du förstår, att du betyder sjuuuukt mycket för mig. 10 gånger mer än mina IRL kompisar, tillsamans. En värld utan dig är ingen värld, det är ett dött universum. Älskar dig Meliboo :* ♥♥♥
 
 
 
 
 
(Ruby är hennes andra konto)
 
 
 
♥ ♥ ♥ ♥
 
 
#1 - Mel

Åh... Fick torka bort en liten tår där, underbara du :')
Jag kan inte med ord uttrycka hur mycket du betyder för mig, och jag förstår inte hur jag överlevt fram tills nu utan dig! Du får mig alltid glad, och jag vet inte hur många gånger jag glömt att jag varit ledsen/nere bara för att jag pratat med dig. Du är ljuset i mitt liv. <3
På nåt sätt känns det som du alltid funnits här, men det är nog för jag aldrig, aldrig kan tänka mig ett liv utan dig!
Jag lovar, när du behöver mig så finns jag, alltid!. <3
Du är mitt guld och mitt allt :') :*
Älskar dig med min Reniboo <3 <3 <3

Svar: :'* <3 <3 <3
Renee Bluebridge

#2 - Lusen

Aw, gulligt skrivet <3

Svar: <3
Renee Bluebridge