Hej på er!

 
Jag är ständigt förvånad att det är så pass många som ändå läser min lilla blogg :D Rekordet för mig är hittils 32 besökare. Liksom, hjälp! Det är mycket fler än vad jag trodde! :P

Ni som följer mig dagligen vill jag tacka för att ni gör det, även om ni inte alltid kommenterar, det betyder mycket när man ser att bloggen visats x antal gånger. Man känner att det är värt att driva en blogg då ^^
 
Men ibland kan jag, som så många andra bloggare, få bloggtorka. Så jag undrar, vad vill ni jag ska skriva om?

Ridpass, träning med Helge, flummiga inlägg, mer från min serie EOE, lägga upp mer redigerade bilder, resultat från Championat (måste tävla mer då isåfall xD), eller mer tanke/åsikts inlägg?
 
Välj och vraka, och nu vill jag att så många som möjligt kommenterar för att jag ska kunna göra er läsning underhållande och trevlig! ;3
 
 
 
#1 - Lily Winterstar

mer serie, Flummiga OCH ROLIG inlägg, redigerade bilder OCH tankar & åsikter, lägg gärna okcså upp en redigerad bild om hur du skulle möblera Marios lilla hus XD ;)

#2 - Haley Sunbear

Hm, outfits är ALLTID roliga att se, dock kan du ju skriva vad du hade för tanke när du satt ihop din outfit, för du verkar alltid ha en tanke bakom allt (utom när du skrev med Lana igår).

Annars kan du skriva om mig, REDIGERA BILDER, skriva om dina levlingar med Henke (Helge), rds event, nått INTRESSANT ridpass inlägg osv :p

Hahah.

Svar: Pfffft, konversationen med Lani var en engångsföreteelse x)
Renee Bluebridge

#3 - lusen

Jag gillar åsiktsinlägg och typ flummiga inlägg. Elr ja, jag gillar allt som mina vänner lägger upp. Men åsikter är alltid uppskattat att få höra, jag själv är inte bra på det och vågar inte utrycka mig, så det är kul att läsa andras och bli inspirerad liksom.. haha.
;D <3