FPC med level 1 häst

 
I förrgår beslöt jag mig för att testa springa FPC med Lycka. Hon är level 1, plus, barbacka xD
 Jag kan ju inte säga att jag vann direkt x))
 
 
Eftersom Lycka har väldigt bra rasbonus, så kommer hon bli en utmärkt Championat-häst vid level 15. Så jag red in i snåren med flit, så att hon skulle lära sig att dit in ska hon inte gå ;)
 
 
Här stod dem som hade haft roligt och kastat ner lite höbalar...
 
 Gissa tre gånger, tror ni jag hann ducka för bilen?
 
 Lus och jag hade kommit i samma grupp, så hon red också utan sadel och schabrak :D Barbacka power ftw!
 
 Jag kom aldrig i mål, utan jag stannade för att kolla på tjejerna som dansade på fontänen xD Filmade dem också, det kan va bra att ha till kommande videos :D
 

Det var annorlunda att springa ett championat och ta det lugnt, jag som vanligtvis brukar stressa som fasen för att komma först xD
Men nu fick jag se massor av små detaljer jag inte sett förut :D Man kanske ska testa samma metod på de andra Championaten också ;)