Flum-kväll

 
Idag har jag skajpat med Mel och Lusen hela kvällen :D Vi hade skiiitroligt <3 Vi slog rekord, dampade allmänt på snöväggen och filmade lite till en trailer jag ska göra ^^
 
 
 
 
Haha, himla mysig kväll ♥
 
#1 - Lusis

Underbar kväll med finaste vännerna! :D <3

Svar: Verkligen! <3
Renee Bluebridge

#2 - Haley

Men. Jag glöms bort här :'(

Svar: Men, vi visste inte om du ville va med :o
Renee Bluebridge

#3 - Melissa Silverforce

<3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
Renee Bluebridge

#4 - Emma

För att försvara Hal lite där! Visste hon att ni skajpade? Det är inte så lätt för någon att fråga om man inte vet om man får vara med eller inte, osäkerheten övertar förnuftet liksom! Ni kunde ha frågat! en ursäkt som "vi visste inte om du ville va med" är en dålig ursäkt!

Om det var så att ni frågade henne men hon faktiskt inte svarade... förlåt, då menade jag verkligen inte det jag sa <3

Jag vet hur hon känner, för jag känner lika dant XD Jag älskar när någon ringer till mig! Jag vill inte tränga mig på för att prata med någon, och becca har inget headset så jag kan inte prata med henne, fast henne vågar jag tjata mer på för jag är så otroligt säker på henne! Men jag slutar fråga efter ett tag när man inte får något respons eller de aldrig frågar en tillbaka!

Förstår Hal, det är jättelätt att känna sig bortglömd, jag vill bara tro att det är inget att oroa mig över och brukar ignorera det! För det är liksom en självklarhet ganska ofta att folk inte vill prata XD (så har det varit under mitt liv förutom vissa änglar) Den enda som faktiskt ringer mig är Tai och Alice Silverberg! Becca har alltid velat prata med mig när jag frågat också, men hon har som sagt inget headset >.<

Jag skulle nog inte våga fråga er, för jag fick känslan för länge länge sen att ni inte ville prata med mig XD Men det gör inget!;_;Ni är mina vänner ändå <3

Jag blev nästan förvånad den gången bam sa ja när jag frågade, kände mig taskig sen som kände mig så förvånad... jag liksom helt enkelt inkluderade henne i er grupp, så kanske jag skulle bli förvånad om jag faktiskt frågade... men ibland är det oerhört trevligt att bli frågad, och framför allt - att bli automatiskt inkluderad, utan att behöva bli tillfrågad eller själv fråga! Jag blir alltid automatiskt inkluderad när det gäller Becca, Reggi och också Bambi! ^_^

Men jag vet att ni bryr er om mig! Ni är bland mina bästa vänner <3 och jag vet att ni räknar mig som er vän <3

Svar: Visa ord vrån en vis människa, ofc räknar jag dig som en av mina närmaste vänner ^w^ <3
Rännan

#5 - Emma

Holy smokes! Det blev ett långt inlägg o.o

#6 - Emma

^_^But let us face the facts Rännis o.o Hur ofta är vi egentligen tillsammans utan att någon annan är med? Det händer inte ofta o.o
Ska vi göra något nån gång? :P

Svar: Haha jaa, det är sant :oJaa, det måste vi göra! :D
Rännan