Fiskekarta!

 
Det kommer alltid finnas personer som inte vet vart någonstans man ska fiska, därför har jag gjort en fiskekarta :D
 
 
Det är olika färger för olika fiskar (de stämmer inte överens med verkligheten lol, som att torsken är röd).
Och jag hoppas nu att den här kartan kan underlätta för er som vill höja ert rykte med Fiskeklubben men inte vet vart fisken finns! ;)
 
Det här inlägget har fått en egen kategori, så för att hitta kartan lätt på bloggen, klicka bara på "Fiskekarta" bland kategorierna! ^^
 
#1 - Lusen

Haha TACK! Detta behövdes. x'D

Svar: Haha xD <3
Renee Bluebridge

#2 - Lily Winterstar

men tack :) ska kika in här de gånger jag kommer ihåg att du har en fiske karta XD

Svar: Haha gör det! ;)
Renee Bluebridge

#3 - Manda

Åhh tackar, kan jag behöva efter mitt uppehåll xD

Svar: Haha good! ;)
Renee Bluebridge

#4 - Alexandra Silveryard

Hej! undrar om du har en karta över sprickorna som finns över jorvik? O om du inte har, så önskar jag att du gjorde en!
:)

#5 - Anonym

Hej jag kanske kommer att börja med fiske på jorvik