Disco

 
Vet ni varför det finns en affisch med en hund på ovanför stereon vid discot i Fort Pinta?
 
 
Det är faktiskt samma hund som sitter på tunnan bredvid Rådsman i Silvergladebyn.
 
 

Tro det eller ej, men hunden heter faktiskt Disco! I Höstryttaren (som jag är så glad över att jag fick chansen att spela) så ska man göra ett uppdrag åt en pojke i Hollow Woods, Han har nämnligen tappat bort sin hund Disco. När man sedan finner honom är det samma hund som på bilden här ovanför. Det verkar som att han har rymt till Silvergladebyn i SSO ;)
Och det är därför som han finns på en affish i discot! Hans namn är ju Disco :D
 
Slog förresten mitt besöksrekord igår! Tack alla ni som läser min blogg dagligen :') Ni är helt amazing <3
 
#1 - Calimbi

Kul info! tack :P <3

Svar: Kul att du tyckte det va roligt att läsa! ^^ <3
Renee Bluebridge

#2 - Veronika Dragonforce

Är inte Disco Technos bror? Fick för mig att det stod så när man gjorde Techno uppdraget :)

Svar: Åh, haha det har jag verkligen inget minne av! Men det kanske kan stämma :3
Renee Bluebridge

#3 - Tilde Miststreet

Fast tänk om Disco inte rymt, utan Rådsmannen är den där pojken fast äldre ;)