Designbyte jao!

 
Har bytt design på bloggen nu, inspiration: hösten! Blev faktiskt väldigt nöjd med headern trots att den är väldigt stilren, inte redigerat den så mycket ^^
 
Ska byta signatur, och ändra lite smådetaljer också :D Än så länge tycker jag det ser nice ut :3
 
Jag hade tänkt att ha den här bilden i kommentarsfältet.
 
 
Visst är den snygg!? Hittade den på google :D Som jag sa, jag tänkte ha den i rutan där man skriver sin kommentar, det skulle vara görsnyggt. Men jag lovar, att jag har provat säkert mer än 10 olika sätt, bilden hamnar inte där.
 
Nu har jag spenderat hela morgonen åt att försöka få dit bilden, men den hamnar inte där. Så jag får väl klara mig utan den. Jaja, en småsak, men det skulle varit azum.
 
#1 - lusen

Jättesnyggt! :D <3

Svar: Tack :D <3
Renee Bluebridge